Alla inlägg den 13 november 2008

Av Hanna Nilsson - 13 november 2008 17:15

Jag står inför mitt vikigaste beslut någonsin, jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha med mig för kläder till Stockholm. Okej tänker ni nu, ofta det är svårt att bestämma vad man ska ha för kläder. Men ja, det är det! Tar jag med mig mina replayjeans kommer jag vilja ha mina killahjeans och tar jag dom vill jag ha dom andra. Tar jag en tröja kommer jag vilja ha en annan men tar jag den som jag tror att jag vill ha så kommer jag ändå vilja ha en annan. Det värsta av allt är ändå vad jag ska ha med mig för skor! Tar jag mina reebok (som jag älskar) så kommer jag vilja ha lacoste men tar jag lacoste så kommer jag vilja ha reebok. Tror ändå att det blir favvisarna + mina klackisskor, jag måste ju vara fin imorgon då vi ska på footloose ;)


Nä, nu ska jag ta tag i packningen!

Av Hanna Nilsson - 13 november 2008 10:04

Igår då jag klev ut ur bussen så såg jag att det snöade! Det fortsatte att snöa ända tills jag gick och la mig och jag antar att det har snöat hela natten för det ligger då snö på marken i Älvsbyn och även i Piteå. Vi kanske ändå får en vit vinter i år?

Av Hanna Nilsson - 13 november 2008 10:01

Nu är det nära till Stockholm. Jag längtar! Farmor ringde igår och sa Vi kan ju inte springa runt på affärer hela tiden, vill du inte göra något annat? Jo, nog vill jag göra något annat. Förra gången vi var där så var vi på slottet och gick ner i juvelkammaren, eller vad det då heter. Nu vet jag absolut inte vad jag vill göra. Är det någon som har något förslag på något att göra i Stockholm, som ändå är rätt kul med intressant?

Ovido - Quiz & Flashcards