Alla inlägg den 21 november 2008

Av Hanna Nilsson - 21 november 2008 22:15

Eftersom att jag inte kan ha det som jag vill på den här bloggen, med egen design och så, så har jag funderat på att byta blogg. Samtidigt trivs jag här, man hittar lätt och det är ingen irriterande reklam. Men då tänker jag så här, vad händer med mina läsare om jag byter? Kommer dom att fortsätta följa min blogg även om jag byter?

Av Hanna Nilsson - 21 november 2008 21:50

Jag har aldrig varit något sorts fan av att läsa böcker. Jag har läst några böcker i mitt liv och dom jag har fastnat för mest är Katarina von Bredows böcker. Alla böcker hon har skrivit, och då menar jag alla, har jag läst minst 2 gånger. Jag, Hanna Nilsson har läst. Då är dom bra. Hur kär får man bli? är min favoritbok och alla som inte har läst den borde läsa den! Okej, egentligen ska jag inte säga att det är min favorit, alla hennes böcker är mina favoriter. Jag skulle kunna läsa dom om och om igen utan att bli less. Så bra är dom. Just nu håller jag på att läsa Syskonkärlek som är skriven av hon. Har inte hunnit så långt, men redan nu så märker jag att det är en superbra bok :) Kan hända att jag hinner läsa ut den innan Thailand, det var tänkt att jag skulle ha med den dit, men vad gör det? Jag tar med mig den och läser den ett varv till ;)

Av Hanna Nilsson - 21 november 2008 17:59

Jag dricker vatten i mängder.


Idag känner jag för att vara fin fastän jag inte ska göra något speciellt men det är alltid kul att känna sig fin nån gång. Det är inte så ofta det händer att jag är fin, känner helt enkelt inte för det. Men idag, idag blixtrade jag till :)


För att vara mer exakt så ser jag ut så där idag. Okej, bilden är från då jag var i Stockholm men ni förstår principen.

Ovido - Quiz & Flashcards