Alla inlägg den 22 november 2008

Av Hanna Nilsson - 22 november 2008 21:43

Jag har såna här föräldrar som är väldigt dåliga på att planera. Eller dom har planerat en sak väldigt dåligt och det är jag. Jag föddes den 22 december. Är inte det dålig planering? Okej, egentligen skulle jag ha varit född på nyår eller då det då var. Så det kanske var jag som hade lite för bråttom? Nåja, jag skyller i alla fall på dom. Inte är det mitt fel, aldrig!! ;) Det är den 22 november idag så det betyder ju alltså att det är exakt en månad kvar innan jag fyller år. GRATTIS TILL MIG :)


En liten Hanna back in the days.

Av Hanna Nilsson - 22 november 2008 21:31

Tror jag har bestämt mig för att byta blogg. Måste bara få mig någon som är bra på att göra design. Ska forska vidare i det här, hittar jag ingen som kan göra min design så får det vara.

Av Hanna Nilsson - 22 november 2008 16:39

Idag har jag varit på dop, min tremänning har döpts :)


Jag känner för att göra något kul! Det var längesen jag gjorde något som var riktigt kul, med mina kompisar. Visst har jag haft kul, senast förra helgen, men det var ju med farmor. Nä, nu ska jag ta tag i det här och hitta på något, med Emma. Det var längesen vi gjorde nåt som var så här riktigt jäkla kul. Jag känner att det börjar vara dags för en helhelg med hon :)

Ovido - Quiz & Flashcards