Alla inlägg den 3 november 2008

Av Hanna Nilsson - 3 november 2008 12:56

Nu har jag redovisat. Det gick bra! I och för sig så redovisade jag bara för två personer. Fastän det bara var två stycken så ville jag sjunka genom marken eller bara försvinna från klassrummet. Aja, nu är det i alla fall gjort och jag fick VG på redovisningen :) Inte fy skam.

Av Hanna Nilsson - 3 november 2008 12:32

Nu har jag turism i ett rum som är mörkt och tråkigt & jag ska ha redovisning. Jag känner redan nu hur benen håller på att bli till kokt spagetti och hur hjärtat börjar bulta allt snabbare. Vad är jag nervös för? Vad kan hända? Inget! Jag fattar inte varför jag är så nervös varje gång jag ska redovisa inför folk. Det känns som när jag ska ta en spruta. Okej, det är värre att ta sprutor, men det går nästan att jämföras med känslan.


Nåja, nu ska jag ta tag i det här och vara en duktig flicka!!


Vad är problemet????

Ovido - Quiz & Flashcards