Alla inlägg den 16 november 2008

Av Hanna Nilsson - 16 november 2008 16:08

I helgen har jag ju som sagt varit i huvudstaden därav inga inlägg.


Helgen har varit så bra som det bara går att bli. I fredags var vi och såg på musikalen footloose där brolle är med, mycket bra musikal! För er som ska till Stockholm under dom närmaste veckorna så rekomenderar jag er att gå och se den. I lördags sparng vi runt på stan hela dagen, vilket vi även gjorde i fredags. Efter lunch så for vi till Hallwylskamuseet, eller vad det då heter, eftersom att vi skulle vara lite kulturella, var ändå rätt trevligt där, jag brukar inte gilla att gå på museer och sånt men det här funkade bra :) På kvällen så gjorde vi inte så mycket, vi gick och åt kinesisk mat och sen gick vi upp till hotellet och bara låg och slappade!


Här handlat rätt mycket i helgen. Då jag har tid så ska jag ta kort på allt så att ni får se på mina nya inköp ;)

Ovido - Quiz & Flashcards