Alla inlägg den 10 november 2008

Av Hanna Nilsson - 10 november 2008 17:31

Har länge funderat på att göra något roligt med mitt hår men jag kommer aldrig på vad jag vill göra. Jag vet inte om jag vill vara brunett eller blondin. Egentligen trivs jag bäst som blondin och det är mer ekonomiskt eftersom att jag är blondin på riktigt men samtidigt vill jag vara brunett bara för att variera lite grann. Har funderat på att göra nå roliga slingor eller något liknande men jag vet inte om jag vågar göra det hemma och jag vill inte betala själv för att färga håret hos en frisör, det kanske jag får önska mig i födelsedagspresent. Vad tycker ni? Blondin eller brunett eller bara några slingor?



Av Hanna Nilsson - 10 november 2008 17:02

På fredag far jag och min farmor till Stockholm. Vi far på fredag och kommer hem söndag. En lite försenad julklapp, fick resan förra julen. Bättre sent än aldrig. På fredag så ska vi och se footloose och på lördag ska vi och äta på något flott ställe, inte illa må jag säga er!



Av Hanna Nilsson - 10 november 2008 16:59

Den dagen jag orkar ladda upp bilder från Tyskland så ska jag göra det. Kan hända att det blir redan ikväll!



Ovido - Quiz & Flashcards