Alla inlägg den 7 november 2008

Av Hanna Nilsson - 7 november 2008 17:47

Fick just veta av Emma att hon inte kan följa till Skellefteå imorgon. Kul!? Nä. Då kunde jag ju ha farit till Robin iaf. Jag vill dit, iofs, det är en halvtimme kvar innan bussen går, jag skulle hinna. Men jag tror att det blir en hemma kväll ändå, ska nog kanske fara till faster och se idol.

Av Hanna Nilsson - 7 november 2008 17:05

Ikväll ska Lisa ha "förfest" här innan hon och hennes kompis ska på stuffa. Vad ska jag göra då? Jag antar att hon inte vill ha en pinsam storasyster som är med dom och skämmer ut hon. Men äta med dom, det får jag! Och vet ni vad? Vi ska äta det godaste som någonsin har gjorts, tacopaj med jordnötter och tacochips. Vet ni hur gott det är? Alla som inte har smakat det borde smaka det annars missar ni något ;)


Nu är det mat med småisarna.

Av Hanna Nilsson - 7 november 2008 08:17

Jag kanske kryddade lite grann, jag kanske inte gör allt för min moster. Men det mesta kanske, eller det jag känner för för att vara exakt.


Idag var det världens skönaste busstur, och då menar jag verkligen världens skönaste! Jag kände inte för att kliva av bussen och traska upp för en halkig "gång" som går inte till skolan. Jag ville bara sitta kvar och sova. Men icke, plikten kallade. Nåja, det är bara att vara på "jobbet" och vara glad.

Ovido - Quiz & Flashcards