Alla inlägg den 4 november 2008

Av Hanna Nilsson - 4 november 2008 15:22

Kollade igen på resultaten från Piteå Open. Sammanlagt var det 149 stycken som var med och jag kom 72a, det är väl ändå inte så dåligt? Enligt mig var det bra :)

Av Hanna Nilsson - 4 november 2008 14:48

Äntligen har jag tagit mig hem efter två och en halv timmes väntan på denna buss. Fördrev tiden på stan med en stor choklad från Waynes, och vet ni vad? För ett tag sen fick jag ett stämpelkort där för "stamgäster" och nu är det fyllt! Så nästa choklad jag ska ha, den får jag gratis :) Hur bra är inte det? Iofs så har ju den chokladen kostat mig massa pengar, men so? Den är ju dock ändå gratis och gratis är gott.


Ikväll är det bowling som gäller och efter det funderar jag på om jag ska fara till moster och hjälpa henne med detta photoshop, som hon har tjatat. Får se vad jag känner för senare ikväll :)

Av Hanna Nilsson - 4 november 2008 10:48

Nu har jag sista lektionen för idag. 10 minuter kvar av dagen. Måste vänta på bussen till 13.30, hur kul är det? Kanske går på stan och göra några ärenden. Inte för att jag behöver på stan, men det kan vara bra att fördriva lite tid. Eller så går jag förbi mormor och ser om hon är hemma. Vi får se vad jag känner för på ungefär 30 minuter.


Photoshop!

Av Hanna Nilsson - 4 november 2008 09:13

Fick just veta att jag slutar klockan 11.00 idag. Givande dag ens, nu ångrar jag att jag for till skolan. Skulle ha stannat hemma i min sköna säng. Hade ändå inte spelat någon roll, vi har bara två lektioner idag. Svenska och datakunskap. Okej, datakunskapen måste jag vara på eftersom att jag har lovat moster att lära mig photoshop. Och moster, nu vet jag vars man gör det där med läpparna och det ;) Vad sägs om en photoshopdag??


Nu ska jag jobba klart om kärleken.

pucko!

Ovido - Quiz & Flashcards