Alla inlägg den 6 november 2008

Av Hanna Nilsson - 6 november 2008 19:07

Är hos moster nu och försöker mig på photoshop och jag kan säga er att jag inte är den bästa på det, inte än iaf ;) Det kommer väl med tiden. Får man hoppas. Jag får tillbringa alla datakunskapslektioner till att lära mig photoshop. Vad gör man inte för sin moster?


Ikväll är det bowling. Det känns som att det var 100 år sen jag bowlade fast det var i tisdags. Nåja, nu ska jag gå och leka med Linkan P.

Av Hanna Nilsson - 6 november 2008 15:04

Jag sitter här och har näthandel. Förra veckan, eller rättare sagt, veckan innan lovet så gjorde jag och Emma en uppgift. Minns inte riktigt vad den handlade om, men so? Vi fick iaf MVG på det :) Mycket bra gjort av oss må jag säga.

Nu ska vi göra en hemsida till ett hotell, vi får väl se hur det går.

Av Hanna Nilsson - 6 november 2008 10:53

Har insett att jag inte orkar göra mig fin för att vara på skolan. Jag orkar till exempel inte sminka mig eller fixa håret. Jag bryr mig inte om vad alla andra tycker. Jag sover hellre länge än att vara fin på skolan. På helgerna om man ska göra något brukar jag fixa mig, det blir oftast som då jag fixar mig på skolan så då är det ju alltså ingen skilland.


Vet egentligen inte vad jag ville få ut av det här inlägget, men jaja.

Ovido - Quiz & Flashcards