Direktlänk till inlägg 26 augusti 2008

pengar?

Av Hanna Nilsson - 26 augusti 2008 15:20

Igår då jag var hos moster frågade hon helt plötsligt hur många det är som läser min blogg och mitt svar blev: Eh, det har jag faktiskt ingen aning om, tror inte att det är så många.. Nu kollade jag efter och insåg att det är verkligen inte många som läser min blogg, idag hade jag 9 besökare, jippie! Men nu är det ju så här, jag vet ju som aldrig vad jag ska blogga om så det brukar ju bara bli en massa tjaffs jag skriver! Som jag skrev i min förra blogg: Vem vill läsa vad man har gjort på dagarna? Det är ju roligare att läsa en krönikablogg eller något i den stilen. Jag kommer nog aldrig i hela mitt liv bli en krönikör men jag kan ju alltid försöka bli en och i slutändan kanske jag tjänar jättemycket pengar (man kan alltid drömma).


Jag har läst om hon den här Blondinbella (?) som bloggar och som tjänar pengar, läste att hennes nånting var värt nån miljon kronor! Jag vill väl också kunna tjäna pengar på min blogg.. Sen läste jag att hon alltid tänker igenom sina inlägg innan hon skriver dom, och visst, det är ju en bra sak. Men ska jag tänka igenom ett blogginlägg som jag ska skriva imorgon måste jag börja nu för att komma på nåt, min fantasi är inte den bästa! Så snälla nån, ge mig lite fantasi? :)


VA? Nu läste jag Blondinbellas blogg, den är ju inte alls nå märkvärdig! Min är inte heller märkvärdig, varför får inte jag nå pengar? Tänka sig att livet kan vara så orättvist..


Nu ska jag gå och sörja en skvätt sen ska jag bowla och sen äta palt hos min moster.

Tjing / Hanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nilsson - 11 maj 2009 13:21

HALLÅ? Visst kommer ni ihåg min nya blogg???   Hannanilsson.com ...

Av Hanna Nilsson - 4 maj 2009 13:05

Ni har väl inte glömt att jag har en ny blogg??Hannanilsson.com :)...

Av Hanna Nilsson - 30 april 2009 08:58

Nu är min blogg fixad vilket betyder att jag härmed kommer sluta blogga här. Kommer självklart att ha kvar denna blogg också.   Ni hittar till min nya här!!! ...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 20:39

Har just duschat efter att ha varit på en 4 km lång springtur med Emma. Kändes tärt innan vi tog oss ut med tanke på att vi hade haft en ganska hård gympa idag på skolan. Trodde verkligen inte att jag skulle orka hela vägen, inte ens halva. Men tro d...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 17:06

Nu har äntligen min blogg kommit upp som den ska. Har inte gjort den så snygg eftersom att jag inte riktigt kan det själv utan jag måste be Nisse om hjälp. Hoppas att han kan göra det och att han kan fixa så att det blir något annat språk än engelska...

Ovido - Quiz & Flashcards