Alla inlägg under januari 2009

Av Hanna Nilsson - 9 januari 2009 12:39

Är det nån som har sett Wallanderfilmerna? Antagligen! Annars har ni då verkligen missat nåt kan jag då tala om. Alla filmerna är bra. Egentligen brukar jag inte gilla såna filmer utan jag är mer för komedi och kärleks, ni vet, tjejfilmer. Men dom här, dom är verkligen bra. Ingen är lik den andra och man behöver inte ha sett den första för att tex se den fjärde. Nä, har ni inte sett den så tycker jag verkligen att ni ska pallra er till en affär där man kan hyra filmer och hyra er en Wallanderfilm. 


Till saken. Ikväll ska ju som sagt jag och Robin på bio. Vi ska se den nya Wallanderfilmen - Hämnden. Hoppas verkligen att den är bra, fast det tror jag att den kommer att vara. Jag längtar iaf till ikväll, dels för att jag ska få vara med Robin och dels för filmen + att jag och han ska laga mat tillsammans :) Det enda som är dåligt är att jag missar premiären av Let's Dance. Hur kul är det? Jag som alltid brukar sitta klistrad framför tvn då. Det är tur att det går i repris!!



Av Hanna Nilsson - 9 januari 2009 08:28

Bra uppdatering Hanna. Har varit med Robin, därför har jag inte hunnit skriva något.


Nu har vi svenska så jag måste fortsätta med det! Uppdaterar senare, tror jag. Kanske efter bion som jag och Råban ska se ikväll :)

Av Hanna Nilsson - 7 januari 2009 12:28

Vet ni vad? Idag kanske Hanna Nilsson får börja övningsköra. Lyckan är total!! Nu vet jag att Emma rynkar på näsan och fnyser då hon läser det här, det är tur att vi har olika nöjen här i livet.


Sitter här i vårat nya kök som luktar mat och kollar ut genom fönstret stup i sekunden för att se om en gul liten bil kör förbi, men inte. Det är väldigt lugnt på den gula bilfronten idag, varför? Posten brukar aldrig komma så här sent. Det måste vara för att jag väntar på några viktiga papper den inte kommer i tid. Jag blir så frustrerad! Och jag som ska till moster, inte kan jag ju fara dit? Jag måste ju sitta här i köksfönstret och kolla efter den gula bilen som ska köra förbi. Visst kanske den kör förbi hos moster också, men det är inte samma sak. Där kommer det ju inga förarpapper. Det är ju bara hem till mitt röda hus på nya altuna som det kommer såna papper, inte på östermalm. Nåja, det är väl bara att ta tag i det man har lovat, övningskörningen får vänta tills ikväll :)


JAG VILL VARA MED RÅBAN, han är bäst.

Av Hanna Nilsson - 6 januari 2009 19:12

Jag känner ett stort behov av att köra skoter! Jag har inte gjort det på jättelänge känns det som. Det är iofs inte bara en känsla utan det är sanning. Hoppas som bara den att dom snart ringer från körskolan så att jag får börja ta mitt förarbevis :)


Hanna, du är så jäla cool!

Av Hanna Nilsson - 5 januari 2009 17:30

Ändrade planer!


Vi får se vad som händer. Blir bara jag och Emma i chipsskålen ikväll.

Av Hanna Nilsson - 5 januari 2009 14:51

Twilight var inte så bra enligt mig, men det var nog mest för att jag inte gillar filmer som inte är verkliga. Mycket saker i den filmen som var totalt overkliga, det gillar jag inte.


Ikväll kommer Råban hit, vi ska pallra oss över till Emmsangirl_91 och äta middag och spela wii fit. Eller jag och Emma ska spela wii och Råban ska äta chips, godis, dip och dricka dricka för han är så himla smal om man jämför med mig och Emma. I jämförelse med han så är vi som två sumobrottare. Skämt åsiod, men inte är det då långt ifrån!


Den stora är jag och den lilla är Råban.

Av Hanna Nilsson - 4 januari 2009 17:11

Har suttit och läst en massa bloggar nu. Har märkt att dom flesta bloggar på blogg.se, är det bättre än det här? Man kan i alla fall göra bloggen snyggare på blogg.se. Funderar promt på att byta, måste bara läsa på lite grann så att jag vet hur man gör en snygg design, annars ger det ju inget.


Vilket är bättre, blogg.se eller bloggagratis.se?

Av Hanna Nilsson - 4 januari 2009 16:50

Idag ska jag och Emma och se Twilight. Jag hoppas verkligen att den är bra :) Har både hört att den är bra och dålig. Det är bara att hoppas på det bäst. Någon som har sett den?



Ovido - Quiz & Flashcards