Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Hanna Nilsson - 21 januari 2009 19:09

Äntligen onsdag! Inte många dagar kvar till helg nu. Den här veckan, eller dagarna som har varit har varit grymt ogivande. I måndags var jag ledig vilket jag var igår också och idag har vi bara haft matte och idrott sen slutade vi + att den här dagen har varit sjukt tråkig! Efter vi hade slutat, 13.00, var jag tvungen vänta på Råban tills han slutade. Strosade omkring på stan utan att få ut någonting av det, skulle kolla på ett par jeans som jag hade sett förra gången jag var i stan, då tyckte jag dom var jättesnygga men idag då jag såg dom gillade jag dom verkligen inte så det blev inga nya jeans. Funderade på vad jag skulle hitta på, kändes meningslöst att gå omkring på stan själv så jag gick till mormor men då var hon inte hemma så då traskade jag till Wayne's och köpte mig en choklad med marshmallows och grädde. Satte mig i min ensamhet och läste Se & Hör.


Som tur var så fick Råban sluta tidigare så jag var bara tvungen vara själv i 2 timmar istället för 3 timmar. Gick på Intersport för att kolla på ett par skidor som jag ska köpa och sen gick vi och köpte blommor till hans mamma eftersom att hon fyller år idag. Och nu sitter vi här och blir feta, har nyss lärt mig GIBBA.

Ovido - Quiz & Flashcards