Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Hanna Nilsson - 25 januari 2009 19:27

Igår var både Emma och Råban och hälsade på mig och Lisa. Vi lagade god mat, god efterrätt, åkte skridskor och spelade spel. En mycket rolig kväll må jag säga! Var nog ett bra tag sen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår.


Här kommer en video, så att ni vet vad det var vi skrattade åt. Och ja, han är min pojkvän och nej, han är inte störd på riktigt (fastän man kan tro det ibland ;)



Av Hanna Nilsson - 25 januari 2009 19:13

För någon dag sedan så var jag och Emma och visade våra talanger på våran isbana som vi har på vårat kvarter. Jag må säga att det är världens bästa isbana (i mina drömmar). Det ligger snö på den så så fort man ska åka så känns det som att man ska stappa. Emma filmade i alla fall då jag visade mina talanger och nu ska även ni få se dom! Vad tycks, är jag inte en stjärna? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards