Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Hanna Nilsson - 28 januari 2009 20:35

Måste bara hedra Robins klass i min vällästa blogg ;)


Lägg märke till att han blundar. Hahaha!

http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=4555849

Av Hanna Nilsson - 28 januari 2009 20:20

Jag har en liten fundering.


Så här är det: Just nu har jag blont hår och är blond från första början. För två år sen (tror jag) färgade jag håret brunt och trivdes i det bra. Men det går inte att undgå att jag trivs bäst som blondin, jag är blond in i själen ;) I alla fall så får jag utväxt. Det får jag även om jag har blont eller brunt. Jag hatar utväxt, det är det fulaste jag vet. Det var som Linnea sa då jag hade uppsatt hår:

Hanna, har du färgat håret?

Nä Linnea, det är utväxt...

Hur kul är det?


Satt och kollade på pixbox igår och kom till en tjej som hade rött hår, inte knallrött utan lite mer mörkrött. Om ni förstår? Jag blev supertaggad på att göra något roligt med mitt hår och börjat lite smått fundera på att färga håret just mörkrött. Vet inte om jag skulle passa i det men eftersom att jag är rätt ljus i mig själv och har fräknar så kanske det skulle gå bra, eller?! Ska till frisören imorrn och då ska jag fråga om lite råd. Jag ska i alla fall göra något som jag aldrig har trott att jag någonsin skulle göra med håret, bara för omväxlingsskull!


Så, vad tycker ni? Vilken färg tycker ni att jag ska färga? Rött eller ungefär som moster (klicka här för att se) eller ska jag helt enkelt fortsätta att vara blond?

Av Hanna Nilsson - 28 januari 2009 16:41

Äntligen har mitt skoterbevis kommit! Som jag har väntat. Äntligen får jag köra. Äntligen slipper jag oroa mig över poliser och sånt. Äntligen! Jag är överlycklig :D


Jag har en sak till att vara glad över. Jag har fått post! Varje dag kollar jag i posten i hopp om att jag ska ha fått mig något litet brev, må då vara om det är från banken, bara jag får ett brev! Jag älskar att öppna brev. Vill ni nu vet vad det var i mina tre brev som jag fick idag så ska ni få göra det på momangen: Ett var med mitt förarbevis, ett var från banken och ett var ett brev som jag inte kan säga vad det var eftersom att Robin läser min blogg :)


Imorrn kommer det bilder på mina kläder, hinner inte idag! Har match :) Önska mig lycka till.

Av Hanna Nilsson - 28 januari 2009 16:34

Rotade runt lite grann i mobilen idag och hittade en film som är inspelad för....jag vet inte hur många år sedan. Kanske två? Den är i alla fall grymt kul. Ska ni se filmen så är det bäst att ni slår på ljudet, det är det som är tjusningen. Kolla även igenom hela filmen och spärra öronen i slutet så kommer ni få er ett gott skratt! Måste bara tillägga att det är jag som åker och min vän Emma som kör :)



Ovido - Quiz & Flashcards