Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Hanna Nilsson - 18 januari 2009 18:05

Skoterkurs igår, gick piss! Kuggade på provet, man fick ha max 4 fel och jag hade 6 fel. Hur kul tror ni det var? Jag var den enda som inte klarade provet. Gick dock bra på uppkörningen, men vad spelar det för roll då jag kuggade på provet? Jag måste nog vara den enda som tyckte att provet var svårt, alla andra tyckte att det var så lätt. Robin hade alla rätt. Jäkligt kul!


Haha, busted! Jag klarade det också, för jag är bra :D Tralalala. Hade också alla rätt på provet och det var verkligen inte svårt. Det lättaste provet jag någonsin har gjort om jag ska vara ärlig. Så idag tog jag och Robin varsin skoter och for på våran första tur som lagliga körare. Okej, vi har inte fått vårat förarbevis än (och då får man egentligen inte köra) men vi har ju ändå klarat allt, tycker inte ni att vi var värda en tur då? ;)


Nu ska jag ut med min andra hobby, nämligen bilen :)


Ovido - Quiz & Flashcards