Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Hanna Nilsson - 4 januari 2009 17:11

Har suttit och läst en massa bloggar nu. Har märkt att dom flesta bloggar på blogg.se, är det bättre än det här? Man kan i alla fall göra bloggen snyggare på blogg.se. Funderar promt på att byta, måste bara läsa på lite grann så att jag vet hur man gör en snygg design, annars ger det ju inget.


Vilket är bättre, blogg.se eller bloggagratis.se?

Av Hanna Nilsson - 4 januari 2009 16:50

Idag ska jag och Emma och se Twilight. Jag hoppas verkligen att den är bra :) Har både hört att den är bra och dålig. Det är bara att hoppas på det bäst. Någon som har sett den?



Av Hanna Nilsson - 4 januari 2009 15:01

Jag har blivit utmanad av moster så det är väl bara att lyda ;)


6 favoritprogram

Greys Anatomy

Desperate Housewifes

Ugly Betty

City Akuten

Top Model


6 saker jag gjorde igår

Åkte bil

Städade på solariet

Åt mat

Spelade kort

Var med Robin

Var med Emma


6 favoritrestauranger

Golden Dragon

Waldorf

Pentryt

sen vet jag då inte, finns inte så stort utbud..


6 saker på min önskelista

Systemkamera

Laptop

Har inte så mycket på min önskelista, men en sak till och det är lycka och få vara frisk hela livet :)


6 personer att utmana

Linnea, Nette, Nina, SoRandom, Ida G, Julia

Av Hanna Nilsson - 4 januari 2009 15:00

Jag måste bara få berätta om min supercykel. Det är så här att jag har en lila och silvermarvil med horn. Det är ingen vanlig cykel utan den är stor som jag vet inte vad! Ett däck är lika stort som globen, inser ni nu? Den är i alla fall så stor så att man måste klättra ut genom fönstret på våran övervåning för att ta sig på den och så måste man ha med sig en stege då man ska ut och cykla så att man kan ta sig av. Om jag har ena däcket hemma på våran gård så är det andra på byn (ca 3 km dit) och är ena däcket på byn så är det andra i Piteå (ca 5 mil dit). Känner man för att cykla till Stockholm så är det inga problem, då pumpar man bara upp cyklen med en vanlig pump så att den blir så stor att man bara måste trampa en gång så är man framme :) Nu förstår jag att ni är sjukt avundsjuka på min marvil med horn, Robin är i alla fall det. Men han får nöja sig med en trehjuling, stackare!!

Av Hanna Nilsson - 4 januari 2009 00:47

Så här kul har jag och Robin då vi sover med varann!



Ovido - Quiz & Flashcards