Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Tji fick jag, jag som inte gillade rean

Av Hanna Nilsson - 27 januari 2009 21:00

Jag måste bara få berätta om årets kap, månadens köp och dagens köp! Råban tyckte till och med att det var ett kap. ;)


Jag har sprungit ut och in på JC i flera dagar nu bara för att se om dom har fått in något nytt. Fick nämligen ett presentkort där av mormor i julklapp. Var eviga dag har jag kollat och kollat men inte hittat något som faller mig i smaken. Har varit ute efter ett par jeans men har som inte hittat några som har dugit. 


Idag vet det lyckans dag ska jag tala om. Gick in på JC, frågade Nina om ett par jeans. Har varit inne på att ha lite tajtare jeans men idag ändrade jag mig och ville helt plötsligt ha lite lösare jeans sam ljusa som jag kan ha till sommaren. Tycker det ser fräscht ut med ljusa jeans på sommaren, någon som håller med? Tänk er ett par ljusa jeans med ett par snygga pumps och ett snyggt linne! Det är ju som klippt och skuret :) Nåja, Nina plockade fram ett par som hon hade köpt och som hon tyckte var snygga, det tyckte även jag så jag begav mig till provhytten och provade dom. Dom satt som smäck! Okej, dom var lite stora i midjan, men man kan ju alltid ha ett bälte ;) (Nitbälte kanske? Bara för att det är lite i min stil.) Nu ska ni få höra på nåt bra, årets bästa, i vanliga fall hade dom kostat 1 299:- men nu var dom på halva reapriset och kostade bara 199:-! Fattar ni? Jag sparade 1 100:- 


Bara för att jag hade kvar 301:- (för att vara exakt) på presentkortet så tänkte jag att jag skulle handla upp allt då jag likaså var i gång. Gick runt i affären och hittade två koftor som jag har kollat på tidigare men som jag har tyckt varit lite för dyra för min ekonomi, men vet ni vad? Idag hittade jag dom, på rea! Endast 49:- styck så jag passade på att köpa mig två stycken. Jag som inte ens gillar rean, men idag var den super! Köpte mig även två par basiclinnen bara för att det är alltid bra med linnen, det enda som inte var på rea ;) Sammanlagt blev allt det jag köpte 496:-, är inte det rätt kurs??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nilsson - 11 maj 2009 13:21

HALLÅ? Visst kommer ni ihåg min nya blogg???   Hannanilsson.com ...

Av Hanna Nilsson - 4 maj 2009 13:05

Ni har väl inte glömt att jag har en ny blogg??Hannanilsson.com :)...

Av Hanna Nilsson - 30 april 2009 08:58

Nu är min blogg fixad vilket betyder att jag härmed kommer sluta blogga här. Kommer självklart att ha kvar denna blogg också.   Ni hittar till min nya här!!! ...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 20:39

Har just duschat efter att ha varit på en 4 km lång springtur med Emma. Kändes tärt innan vi tog oss ut med tanke på att vi hade haft en ganska hård gympa idag på skolan. Trodde verkligen inte att jag skulle orka hela vägen, inte ens halva. Men tro d...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 17:06

Nu har äntligen min blogg kommit upp som den ska. Har inte gjort den så snygg eftersom att jag inte riktigt kan det själv utan jag måste be Nisse om hjälp. Hoppas att han kan göra det och att han kan fixa så att det blir något annat språk än engelska...

Ovido - Quiz & Flashcards