Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Listan kan göras lång

Av Hanna Nilsson - 27 januari 2009 12:24

Äntligen. Äntligen ska jag och göra av med lite pengar på stan. Vad jag ska köpa vet jag iofs inte än, men något slinker det väl alltid ner får vi hoppas. Vet iaf att jag vill ha en randig tröja, i lite större modell. Hittade en på vera (eller var det vila?, kommer inte riktigt ihåg), jag var iaf och provade den för någon dag sen då jag var på stan men tyckte att den var lite väl "utsälld" där nere och det gillade jag inte + att den satt lite tajt under armarna. Jag vill helst ha en som sitter löst överallt, om ni förstår. Ska försöka leta litegrann på stan. Hittar jag ingen så får det nog bli den där randiga som jag redan har hittat.


Skulle även behöva mig ett par nya byxor, nya underkläder, nytt smink...ja, listan kan göras lång ska jag få ta och berätta. Får se vad som slinker med hem idag. Vet iaf en sak som jag ska köpa, och den är säker. Kan tyvärr inte avslöja den här för då blir det ingen överraskning ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nilsson - 11 maj 2009 13:21

HALLÅ? Visst kommer ni ihåg min nya blogg???   Hannanilsson.com ...

Av Hanna Nilsson - 4 maj 2009 13:05

Ni har väl inte glömt att jag har en ny blogg??Hannanilsson.com :)...

Av Hanna Nilsson - 30 april 2009 08:58

Nu är min blogg fixad vilket betyder att jag härmed kommer sluta blogga här. Kommer självklart att ha kvar denna blogg också.   Ni hittar till min nya här!!! ...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 20:39

Har just duschat efter att ha varit på en 4 km lång springtur med Emma. Kändes tärt innan vi tog oss ut med tanke på att vi hade haft en ganska hård gympa idag på skolan. Trodde verkligen inte att jag skulle orka hela vägen, inte ens halva. Men tro d...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 17:06

Nu har äntligen min blogg kommit upp som den ska. Har inte gjort den så snygg eftersom att jag inte riktigt kan det själv utan jag måste be Nisse om hjälp. Hoppas att han kan göra det och att han kan fixa så att det blir något annat språk än engelska...

Ovido - Quiz & Flashcards