Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Hanna Nilsson - 27 februari 2009 07:23

Snart bär skutan av mot Piteå och Strömbackaskolan. Fick sovmorgon idag för att vi har gjort klart allt på svenskan, snällt! Känns skönt med sovmorgon, nu har jag bara stigit upp tidigt en dag den här veckan. Åh, nu då jag satt och skrev det där kom jag på att jag får ju faktiskt sportlov idag. Fattar ni hur skönt det låter?


Igår var jag hos moster så att hon kunde klippa bort mitt gnisselhår. Snacka om att det blev skönt! Nu ska jag inte tvätta det på några dagar förutom idag då vi ska ha "kalas" här hemma hos mig. Det är några som kommer hit och så ska vi äta mat och sånt :) Jag, Råban och Emma ska och handla direkt efter skolan, det blir skoj. Förresten så bestämde vi igår att jag, Linus, Emma och Råban ska dra till Leos lekland på torsdag då jag ska vara med han. Den här gången tar vi oss bara med buss eftersom att tåget var si hiskelit dyrt förra gången vi var iväg!!


Nä, nu måste jag rusa. Mitt sjörövarskepp är på väg! Ha en bra dag kära vänner :)

Ovido - Quiz & Flashcards