Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Hanna Nilsson - 23 februari 2009 16:02

I fredags kom mamma och pappa till stan. Mamma hade lovat mig nå nya kläder. Hittade en randig tröja, som ändå är lite större eftersom att det är det jag tycker är snyggt just nu. Gillar inte då kläderna sitter slimmat mot kroppen. Nä, tacka vet jag stort! Köpte även ett par beiga chinos som jag hade tänkt ha till sommaren. Känns lite väl tidigt att börja ha beiga nu, enligt mig.


Ska fara till stan någon mer dag och köpa mer tröjor från gina och sen ska jag kolla om jag hittar ett par tygskor. Tycker det är snyggt och så kan man ha det till nästan allt. Lite finare samtidigt som man kan ha det till vad som helst :) Helt i min stil!

Av Hanna Nilsson - 23 februari 2009 15:40

Färgade ju som sagt håret blont igår, eller blont? Det blev orange! Kul. Gjorde först en avfärgning för att det sen skulle bli lättare att bleka det. Tji fick jag, inte blev det lättare. Så idag har jag gått omkring som en aprikos/morot på skolan. Har tagit en bild så att ni ska få se på den underbara hårfärgen som lyser upp allt då man är ute :)


Nu sitter jag med en ny färg i, och svider gör det.. Hoppas att det blir bättre, gör det lite mörkare blond nu. Blir sjukt sur om det inte blir bra!

Ovido - Quiz & Flashcards