Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Hanna Nilsson - 1 februari 2009 20:32

Det är bara att inse fakta!


Pappa och farfar spelar bowling i korpenserien. Idag var det jag, mamma och Nisse som fick spela eftersom att pappa inte var hemma (på väg hem från Estland, Lettland eller Litauen, minns inte vilket) och farfar var på båtkurs, mitt i vintern. I alla fall så var det vi som fick ta över idag. Pappa och farfar hade förlorat båda deras matcher så nu var det bara att visa att vi var bättre än dom, och klart var vi det! En vinst och en oavgjord. Pappa och farfar, det är bara att inse, vi är bättre än er :)

Av Hanna Nilsson - 1 februari 2009 11:35

Jag har länge velat göra en taturing med mitt stjärntecken. Såg en i min klass, hon har skrivit sitt namn på handleden och oj så snyggt det var! Så vill jag göra. Men mitt stjärntecken då? Det vill jag ju också ha. Så nu har jag en idé, vad tycks? Det är Robin som har ritat.


Av Hanna Nilsson - 1 februari 2009 11:25

Idag har jag och Robin varit tillsammans 3 månader.


Var meningen att jag skulle tillbringa hela helgen hos Robin. Men nä, då får jag ett telefonsamtal av farfar där han undrar om jag vill bowla med han (det var korpenavslutning) och vad ska jag säga? Klart jag ställer upp! Fast jag gör det med sorg i hjärtat, jag som ville vara med Robin.. Nåja, vi hade då trevligt på fredagen och på lördagen. Fredag var vi på Pite Havsbad och badade, Johan var också med och på lördagen så var vi och körde skoter.


Idag ska jag och Emma och köra skoter, bara jag får upp hon ur sängen nångång. Ska terra hon med telefonsamtal nu :) Ha en bra söndag!

Av Hanna Nilsson - 1 februari 2009 11:21

Nu ska ni få höra resultatet av färgningen:


Var helt inställd på att jag ville bli rödhårig (hade sett en bild och hon var så fin i rött hår) sagt och gjort, jag får och köpte en röd färg, satte i färgen, sköljde ut den, vad händer? Jo, det är blonda fläckar i typ hela håret!! Hur snygg är det? Inte vidare snyggt. Jag och mamma for och köpte en till färg, jag for och bowlade, kom hem, i med färgen, sköljde ut och vips så blev jag en rödspätta. Ångrar det jag gjorde. Varför ska jag hålla på att mickla med färger då jag vet att jag trivs bäst i blont? Jag blir galen! Blir iaf blond då den här nedrans färgen har tvättats ut, det är då ett som är säkert.


Till råga på allt så klippte jag lugg, vilket jag inte heller trivs i särskilt bra. Vad är det här? Tur att min hår växer snabbare än ogräs så jag har nog lugg snart ändå :)

Ovido - Quiz & Flashcards