Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Hanna Nilsson - 18 februari 2009 15:20

Det är kul att man har rolig och sportintresserad klass. Verkligen jättekul! Idag på idrotten så skulle vi ha idrott tillsammans med industriarna. Värmde upp, spelade någon konstig bollek och sen spelade vi fotboll. Under fotbollen försvann helt plötsligt alla tjejer! Jaha tänkte jag, ska jag också gå till gymmet då? Nä, då tog jag mig i nackskinnet och spelade med endast killar. Det var jag + typ 15 killar. Kul. Ehnä! Men det kanske var bra att jag var så modig för mitt betyg? Man kan ju hoppas!


Match i Boden ikväll.. Dubbelmatch. Känner mig seg efter fotbollen. Har inte rört mig så mycket som jag har gjort idag på typ.....100 år! Då är det illa. Sitter fortfarande med den äckliga blodsmaken i munnen. Eller okej, det gör jag inte. Men nästan. Då vi började spela hade jag ont i halsen och nu har jag jätteont. Var nog inte så bra att ta ut sig så mycket. Men det var det värt, gjorde trotsallt ett mål :)

Ovido - Quiz & Flashcards