Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Hanna Nilsson - 12 februari 2009 17:45

-33 imorse, tror ni att man känner sig taggad på att bege sig ut? Skulle inte tro det. Längtar tillbaka till Thailand och värmen. Vill verkligen fara utomlands eller att det ska bli sommar!! Min farbror har den turen att få fara utomlands idag, 2 veckor till dominikanska. Önskar att jag hade fått följa med i resväskan. Nåja, nu ska vi inte klaga, jag som gillar vinterna :)



Av Hanna Nilsson - 12 februari 2009 17:36

Jag känner ett stort shoppingbehov! Det går att liknas med en knarkares behov av knark (tror jag).


Igår då jag och Emma strosade omkring på stan och slank in i några affärer, ovanligt, så såg jag en massa saker som jag behöver. Och då menar jag verkligen behöver! Vill att det ska bli vår så att man kan köpa sig något mer till den redan fullproppade garderoben (lite till går det alltid in)! Ett par nya chinos (beiga), t-shirtar, linnen, koftor, high heels, balerinaskor, smycken osv... Listan går att göra oändligt lång!


Vill verkligen ha ett par high heels. Provade ett par igår (med täckbyxor till, snyggt!) som passade för mina fötter. Har halgus valgus, stavas? Så jag kan inte ha vilka skor som helst eftersom att det tränger. Men dom här, dom kunde jag ha och jag gillade dom!! Det blir nog ett köp längre fram, om jag inte hittar några snyggare :)

Av Hanna Nilsson - 12 februari 2009 09:03

Igår satt jag och Robin och kollade på designadinblogg (han ska hjälpa mig att göra min nya blogg, han är lite smartare än mig). Lärde mig ändå rätt mycket om att designa en blogg på blogg.se. Det är inte så komplicerat som man kan tro att det är. Nu ska jag bara fara till Robin så att vi kan göra en snygg header tillsammans i photoshop, skulle kunna gör det hemma men då måste jag göra det i paint och det lockar inte vidare mycket kan jag säga er!!


Måste berätta en sak! Nu sitter vi och har Näthandel och har just fått veta vad vi fick på våran hemsida som vi har gjort, jag och Emma. Vi fick MVG!!! + att hon skulle spara våran sida ;) bra va?


Nu ska jag fortsätta att skriva om lagar och sånt, prov nästa vecka...

Ovido - Quiz & Flashcards