Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Hanna Nilsson - 8 februari 2009 19:39

Såg idag till min förvåning att moster har tagit tummen ur och bytt blogg som jag så länge har tänkt göra. Bara det att jag aldrig har hittat någon som kan hjälpa mig med designen, någon som känner sig manad? Tror jag ska rota omkring lite grann på detta enorma internet, någon kan väl ändå hjälpa mig?


Vill kunna ha min egen design och kunna ladda upp hur många bilder jag vill. Helt enkelt ha en personlig blogg för hur kul är den här?

Av Hanna Nilsson - 8 februari 2009 19:35

En helg i snö och blåst. Jag som hade hoppats på en helg med klarblå himmel och varmt ute, men icke det. Det var ändå trevligt, skönt att få lite omväxling om inte annat. Eller hur Robin?


Gjorde inte så mycket i helgen, premiäråkte slalom (tre åk), körde lite skoter, var på älgmiddag och resterande tid låg vi bara i husvagnen och gjorde ingenting. Skönt om inte annat!

Ovido - Quiz & Flashcards