Alla inlägg den 24 april 2009

Av Hanna Nilsson - 24 april 2009 22:42

Jojje, du flög inte av. Du kastade dig av!


Sen hörde jag att du hade stängt av skotern i en backe då det gick för fort! Vem är det som är dålig? Vet mer än bara jag som tycker att du inte är vidare bra.


Rätt patetiskt att sitta och argumentera på en blogg.


Burka på en skoterled?

Av Hanna Nilsson - 24 april 2009 22:40

På någon dag kommer jag att sluta blogga här. Jag har nämligen fått en alldeles egen sida som heter hannanilsson.com som jag hädanefter kommer att blogga på. Den är under konstruktion och kommer därför inte upp på ett tag. Det här var bara en lite förvarning :)

Av Hanna Nilsson - 24 april 2009 12:34

Igår hade vi en föreläsning om e-mobbning på skolan. Var inte så bra, han som pratade var ganska seg. Efter kom tv4 och intervjuade olika personer bland annat mig, Emma och Robin. Tyvärr var jag och Emma för dåliga på att svara på frågor så vi fick inte vara med på tv. Det fick däremot Robin. Så härmed är min pojkvän tvkändis + att han är tidningskändis för att han och hans kompisar hade UF igår och sålde hamburgare. Smart drag!


Bäst att göra sin plikt :)

Ovido - Quiz & Flashcards