Alla inlägg den 2 april 2009

Av Hanna Nilsson - 2 april 2009 09:43

Igår i all hast ringde Ante till Robin och sa att han hade bokat biljetter till en bio, Gran Torino. Först kändes det lite halvjobbigt att börja ta sig in till stan och sen sitta och se en bio i två timmar som jag inte tyckte verkade nå bra. Kanske beror på att jag bara kollar på fodralet innan jag ska se en film. Det är ungefär så jag avgör om en film är bra eller inte. Den filmen var i alla fall oerhört bra! Den rekomenderar jag starkt!!


Slutet var väldigt känslosamt för mig. Jag fällde en tår eller två.


Ikväll ska vi också på bio men då ska vi se En shopaholics bekännelser, längtar! Hoppas och tror att det också kommer vara en sevärd film. Ska även försöka hinna lite på stan med mamma idag, kanske man får sig något fint nu till våren. Skulle vilja ha en skinnkjacka, ett par jeans, skor och några nya tröjor :)



Ovido - Quiz & Flashcards