Alla inlägg den 4 april 2009

Av Hanna Nilsson - 4 april 2009 17:17

I torsdags var det tjejkväll. Då äntligen fick jag mig min skinnjacka som jag så länge suktat efter. Egentligen skulle den ha kostat 800:- men då var det 20% rabatt så då kostade den bara 640:-. Var inte det ett kap så säg? Älskar den verkligen. Den kan man ha till allt! Helt perfekt. Det är en jacka alla borde ha :)


Av Hanna Nilsson - 4 april 2009 17:11

I helgen är det bara jag och Robin som är hemma. Mamma och pappa har farit på en tripp till Lycksele och Lisa har åkt med faster till Kåbdalis så det kommer bli en myshelg det här, bara jag och Robin.


Vi har nyss kommit in från en skotertur. Eller skotertur? Vi tog skotern till OKQ8 för att köpa kyckling till kycklingsalsan vi ska göra ikväll till middag + att vi köpte popcorn som vi kan ha ikväll då vi ligger framför tvn och bara är.

Ovido - Quiz & Flashcards