Alla inlägg den 20 april 2009

Av Hanna Nilsson - 20 april 2009 15:22

Bilder från min påsk. Finns fler bilder men jag blev för lat för att lägga upp alla. Dom har var dom som sammanfattade mest av mitt påsklov.


På påsken har vi hunnit med allt från fisketävling till skoterkörning. En fin dag i Jäckvik packade vi släpen med skotrar och drog upp till en parkering där vi sen körde till Mavas för att fiska. Istället för att fiska tog jag, Robin, Nisse, Lisa, Mattias och Ingrid skotrarna och for till Sulitelma (stavas?) för att kolla på glaciären. Då vi kom dit var den stängd så vi kunde inte gå in i den. Vi for på baksidan istället och kollade på väggen, den finns på en bild. Gode mäktigt må jag säga! Har egentligen inte så mycket att berätta eftersom att vi mest har fiskat och kört skoter.

Av Hanna Nilsson - 20 april 2009 15:09

Back on track. Nu är jag hemma på riktigt och kommer därför att börja om med mitt bloggande, på riktigt. Ni vet så där som bara jag kan ;) Just nu har jag inte så mycket att berätta. Men eftersom att jag tyckte att jag var fin idag så kan ni få se en bild på min outfit.


Jeans - Replay

Tshirt - Gina Tricot

Sjal - Indiska

Glasögon - Gina Tricot

Skinnjacka - Vila


Vackert va? Jag älskar randigt! Det är min stora passion just nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards