Alla inlägg den 21 april 2009

Av Hanna Nilsson - 21 april 2009 17:04

Idag innan jag och Emma skulle på stan skulle hon ta ut pengar från bankomaten. Hon gör allt som man ska men står kvar extra länge. Till slut säger hon till mig, Hanna mitt kort har fastnat. Happ, då var det bara gå och säga till dom som jobbar att hennes kort har fastnat. Hon öppnar hela bankomaten och där var det bara två kort, inget av dom var Emmas. Häpp, inget att göra åt saken. Vi traskade vidare då hon tar upp sin börs för att kolla i den. Vad tror ni är där? Hennes kort!! Hur kan man vara så glömsk att man inte kommer ihåg att man har stoppat kortet i börsen? Det är bara Emma Öberg som kan göra något sånt.

Av Hanna Nilsson - 21 april 2009 15:36

Igår tog jag och Emma oss i nackskinnet och for ut och sprang. Fattar ni, vi sprang! Hanna Nilsson och Emma Öberg. Det är otroligt. Alla i hela byn följde efter oss på våran oerhört långa springtur.


Imorrn gäller det igen, då ska vi ut i springspåret! Vi är på god väg. Känner redan att jag har gått ner 20 kilo, bra va?

Ovido - Quiz & Flashcards