Alla inlägg den 6 april 2009

Av Hanna Nilsson - 6 april 2009 17:17

Jag har brist på fantasi och därför får bloggen bli röd ett tag framöver. Kan hända att den får vara röd ända tills jag har tagit mig i nackskinnet och bytt blogg. Det återstår att se!


Nu ska jag lägga mig i soffan och slå på tvn.

PUSS!

Av Hanna Nilsson - 6 april 2009 17:13

Och här är en bild på min nya skinnjacka!



Av Hanna Nilsson - 6 april 2009 17:11

Har länge velat ha ett program där man kan göra collage som man kan ha på bloggen. Idag är dagen med stort D, jag har hittat ett gratis program! Eller det är gratis i en månad..


Jag och Lisa hamnade i bakartagen idag och eftersom att jag har trixat lite med det där programmet så får det bli första bilden. Vi bakade cocoskaka.



Av Hanna Nilsson - 6 april 2009 13:46

Nu sitter jag här med Sveriges suraste och rynkigaste lärare. Har nyss haft redovisning i turism med hon och nu vet jag inte om vi har projekt och företagande eller småföretagande. Det återstår att se!



Ovido - Quiz & Flashcards