Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Hanna Nilsson - 26 mars 2009 12:52

Snart ska jag bege mig ut i det vackra vädret. Ska gå och hämta Linus och sen ska jag fråga han om han vill följa sin bästa kusin på byn och kolla på lite saker som hon måste kolla på :) Hoppas att han går med på det!



Av Hanna Nilsson - 26 mars 2009 10:53

Gjorde en rolig sak, titta här!



Av Hanna Nilsson - 26 mars 2009 10:36

Nån dag i framtiden ska jag försöka få med min pappa till stan. Känner att jag behöver kläder nu då våren är på ingång. Har sett ett par jeans från lee som jag bara känner att jag måste ha! Sen så skulle jag vilja ha en skinnjacka. Har ingen finare jacka att ha på sommaren, har bara en vindtät och den är ju inte så snygg att ha till allt.


Då jag likaså har tagit mig till stan med pappa så ska jag kolla på nå tröjor och tygskor också. Vi får väl se hur det går att få med han, hoppas att det går bra!

Av Hanna Nilsson - 26 mars 2009 09:23

Emma har farit till Luleå. Jag som sov hos hon. Ville inte sova kvar där så jag gick hem och nu kan jag inte somna om. Sitter här med datorn, en smootie, Robin i mobilen (sms) och en film. Kan det bli bättre? Jo, för jag har Robins täcke och det luktar han, jag saknar han. Tur att han kommer till mig ikväll :)


Det enda som behövs.


Robins täcke och dunsockarna jag har fått av han, mysfaktorn är hög.

Ovido - Quiz & Flashcards