Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Hanna Nilsson - 11 mars 2009 14:39

Har äntligen tagit tummen ur och laddat upp några bilder. Laddar upp bilderna på samma inlägg så blir det inte lika tjorvigt.


Mitt missfärgade hår, vackert va? Det lös då jag var ute, som neon..


 

Kalasfirande hos mig. Råban spelar wii.


Robin, Ante och Emma spelar stötspelet.


Johans tårta (kladdkaka)


Min enorma klädhög då jag städade.



Korten som jag beställde åt mig och Robin. Han fick det i alla hjärtansdagpresent. Min byrå.


På väg till Leos. Cool kille med Robins "hörselkåpor".



Trött kille på väg hem.


Roby och Linkan.


Lillavm.


Lillavm.


Pojkmys ;)


 

Johan.


Så där, det var lite bilder. Ska bli bättre på att lägga in bilder eftersom att jag själv tycker det är roligare att läsa bloggar med bilder :)

Ovido - Quiz & Flashcards