Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Hanna Nilsson - 18 mars 2009 16:11

Det här vädret vaknade jag till imorse :)


Idag har vi haft friluftsdag på skolan. Vi fick antingen vara på vallsberget, Piteå havsbad eller gå Fårön runt. Jag och Emma valde att vara på vallsberget. Måste säga att kortare backe har jag då aldrig varit med om. Men det var kul ändå.


Frida.


Utsikten från toppen.


 

Fulaste liften jag någonsin har varit med om! Ett band som man står på och så far den upp :D


Jag och Emma i barnliften ;)

Av Hanna Nilsson - 18 mars 2009 16:08

Igår var jag på stan en snabbis efter skolan för att jag skulle se om jag hittade mig nå jeansleggins. Det gjorde jag också. + att jag hittade mig ett par solglasögon. Kan säga er att solglasögon är min stora passion, jag älskar att shoppa det!!


Här är det jag köpte. + bh:n som jag fick av Robin i alla hjärtansdagpresent. Fick ju även ett par trosor men dom var i tvätten så jag kunde inte ta kort på dom. Dom är iaf i samma färg som bh:n och i spets, mycket fina :)

Av Hanna Nilsson - 18 mars 2009 16:03

Kan säga er att det vi bakade igår kan man klassa som mästerbak! Tror aldrig att jag har ätit så goda cupcakes nån gång i hela mitt liv :)

  

Mästerköket!


Den coola smeten som vi lyckades med.


Säger bara en sak: effekt!


2 av dom vi gjorde.


 

 2 till av dom vi gjorde.



Alla som vi gjorde. Ursäkta det brända på den som är randig ;) Visst ser dom goda ut? Nog blir ni allt lite småsugna va?

Ovido - Quiz & Flashcards