Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Hanna Nilsson - 24 mars 2009 10:37

Hakar väl på trenden.


1. Vad heter du?: Hanna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Hamn
3. Flicknamn: Hilda
4. Pojknamn: Hannes
5. Yrke: Hårfrisör

6. Färg: Honungsfärg
7. Klädesplagg: Haremsbyxor
8. Mat: Hamburgare

9. Sak i badrummet: Hårspray

10. Plats/stad: Halmstad
11. En orsak att vara sen: Halkigt
12. Något man skriker: HJÄLP!
13. Film: High School Musical
14. Något man dricker: Hallonsaft
15. Band/Artist: Håkan Hellström 
16. Djur: Hamster
17. Gatunamn: Hanna Nilssons gata (ja, det finns)
18. Bil: Hyundai

19. Sång: Handlake Village

Av Hanna Nilsson - 24 mars 2009 09:53

På torsdag är vi lediga. Skönt! Då ska jag och Emma köra skoter om det är bra väder annars ska vi baka.


Ikväll är det dagen med stort D, det är nämligen Den rätte för Rosing. Är det någon mer än jag som längtar till klockan 20.00 ikväll? Jag vet iaf en och det är Emma Öberg. Hon längtar nog till och med mer än mig.. Eller?


Nu ska jag och Emma kolla på lite resor och spela Bubble Trouble. Förresten, är det någon som har ett bra tips på någon utlandsresa? Till något varmt land, billigt och med lite fart och fläkt på kvällarna?? :)

Ovido - Quiz & Flashcards