Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Hanna Nilsson - 17 mars 2009 10:05

Har länge suktat efter one tree hill säsong 5 eftersom att det var ett bra tag sen jag såg säsong 4. Frågade Robin om han kunde ladda hem den eftersom att jag tycker det är onödigt att köpa den då man bara ser serien ett varv, eller jag ser den i alla fall bara ett varv. Till saken, Robin ringde och sa att han laddat hem säsong 5 men även säsong 6!! Lyckan är total, kan man verkligen bli så glad av en serie? Tydligen! Så på torsdag så ska jag fara till Robin och sova där och så ska vi ha oth-maraton. Tror ni att jag längtar nå eller???



Av Hanna Nilsson - 17 mars 2009 10:03

Idag då jag och Emma kommer hem från skolan ska vi baka. Vi hade tänkt baka muffins, eller cupcakes som det heter.


Kanske blir det något liknande?


Eller så kommer det bara att bli vanliga muffins?! Det är det man inte vet. Det får vi se ikväll då allt är klart :) Vi ska i alla fall hinna baka innan Den rätte för Rosing börjar, det programmet får man ju bara inte missa. Eller hur?

Av Hanna Nilsson - 17 mars 2009 08:27

Hade tänkt köpa mig en pippitröja på vila, eller var det vero moda? Minns inte riktigt. Mina planer gick iaf inte i bruk så nur stickar mormor en pippitröja åt mig istället. Grymt snällt och den kommer bli så mycket finare än den jag hade tänkt lägga ner 400:- på. Hoppas på att den blir klar snart så att jag kan börja använda den snarast möjligt :)


Idag efter skolan ska nog jag och Emma bege oss en snabbis på stan. Hade tänkt kolla på ett par jeansleggins och på en foundation och ett puder. För så ofta som jag sminkar mig så behövs det, not! Sminkar mig bara då det är något speciellt som jag ska göra. Fast nu är allt mitt sånt slut och därför måste jag införskaffa mig något nytt. Får se om det slinker ner en eller två tröjor också, hoppas på att Piteå har ett bra erbjudande idag!

Ovido - Quiz & Flashcards