Alla inlägg den 30 december 2008

Av Hanna Nilsson - 30 december 2008 22:04

Är det så att ett gott skratt förlänger livet? Isåfall borde mitt liv bli jääääkligt långt ska ni veta. Jag har ju minst 1000 skrattanfall per dag, om inte mer! Minst 2000 då jag är med Emma. Som idag tex, det är bara att kolla på Emma så håller man på att dö av skratt. Vi är ungefär som Helan och Halvan. Det är sjukt kul! Jag och Emma kommer bli dom sista personerna på jorden om vi ska fortsätta så här, det bådar gott!!

Av Hanna Nilsson - 30 december 2008 21:59

Jag har inget nyårslöfte! Det här bådar inte gott alltså. Jag kanske får ha...komma på ett löfte tills nästa år. Kul ens, nä! Det här kommer sluta i ett löftfritt år.


Nu väntar jag på Emma som har sprungit över till sin moster en snabbis. Vi ska se Robert Gustavsson filmen, helst hade jag velat se Björn. Men men, det är bara att nöja sig med det man har ;)

Ikväll ska vi locka mitt hår tills imorrn, jag ska faktiskt ha änglahår dagen till ära. Nu saknas bara glorian, kanske får ta och göra mig en senare, kanske inte...

Av Hanna Nilsson - 30 december 2008 10:05

Har suttit och läst en massa bloggar och i alla står det vad dom har fått i julklapp. Jag kan ju inte vara sämre tänkte jag! I julklapp det här året fick jag en resa till Thailand, jacka, pengar, presentkort, refillkort, locktång, kläder, film och säkert något mer. Eftersom att jag fyller år två dagar före så fick jag ju paket då också. Då fick jag slalomglasögon, ring, tröja, klänning, halsband, kläder, presentkort, tofflor och gucci envy me!!! Som jag har velat ha den, och nu fick jag den äntligen av Robin :) En parfym och en bodylotion.



Av Hanna Nilsson - 30 december 2008 09:08

Snart är det nyår och jag har inte kommit på något nyårslöfte som jag ska ha. Kanske sluta äta godis, men det har jag redan gjort flera gånger och det är ingen match för mig ;) Kanske ska jag bli bättre på att städa mitt rum, eller kanske inte för jag gillar verkligen inte att städa! Sen har jag inget mer förslag. Det kanske blir ett löftfritt år, det här också. Eller så får jag använda min smarta hjärna och se om jag kommer på något. Har ni något löfte?


Varför är jag vaken nu? Ja, det kan man ju fråga sig! Fast så här är det, jag och Emma ska fara en snabbis till Piteå. Hon måste köpa strumpbyxor eller leggins + att vi ska köpa glitterspray. Eftersom att Älvsbyn inte har något av det vi skulle ha så måste vi bege oss till en lite större stad med bättre utbud. Så det så!

Ovido - Quiz & Flashcards