Alla inlägg den 6 december 2008

Av Hanna Nilsson - 6 december 2008 22:02

Fick just veta att klockan 07.00 imorgonbitti går bilen mot Stockholm. Snacka om mört. Så då är det alltså dags för mig att inta sängen snart. Måste bara uppdatera iPoden med lite ny musik och tömma kameran.


Kanske inte blir så mycket bloggande under dom här veckorna, men jag ska göra så gott jag kan för att hålla er uppdaterade om Thailand och våran resa ;)

Av Hanna Nilsson - 6 december 2008 17:18

Idag har jag sagt hejdå åt Robin. Vi kommer inte att träffas på 3 veckor.


Var egentligen meningen att vi skulle fara till Stockholm idag men det blev inte så vi far imorgon istället. Hade önskat att vi hade farit idag, det hade varit skönt att få den långa bilresan bortgjord. Ikväll ska jag vara med Emma som jag inte heller kommer att träffa på 3 veckor. Vi ska bara mysa på och ha de allmänt trevligt nu kvällen innan jag far.


Jag längtar oerhört mycket till Thailand, men redan nu längtar jag hem därifrån. Det är tur att 2 veckor ändå går hyffsat fort.

Ovido - Quiz & Flashcards