Alla inlägg den 4 december 2008

Av Hanna Nilsson - 4 december 2008 20:53

I (nästan) hela mitt liv har jag haft en dröm som jag har bestämt mig för att göra innan jag dör. Jag ska bada med delfiner! Det är min högsta önskan. Nu då jag far till Thailand ska jag försöka få min dröm uppfylld :) Jag hoppas verkligen att jag får det.



Ser ni inte? Ser det inte lockande ut att bada med dom små söta djuren? Dom ser så snälla ut!

Av Hanna Nilsson - 4 december 2008 20:29

Säger bara som Johan: Det är helt sjukt!


Av Hanna Nilsson - 4 december 2008 10:27

Jag stör mig nå så grymt på folk som hela tiden ska prata genom andra för att personen inte vågar säga det själv. Det är bland det fegaste jag vet! Visst, jag kanske inte heller är nån som vågar prata öga mot öga, men jag pratar då inte genom andra personer. Det är så jäkla fegt!!

Av Hanna Nilsson - 4 december 2008 09:59

Näst sista skoldagen. Snacka om skönt!


JAG LÄNGTAR.

Ovido - Quiz & Flashcards